رویدادها آرشیو خبر ها
همکاری رسمی یوونتوس و EA SPORTS

همکاری رسمی یوونتوس و EA SPORTS

کمپانی مشهور بازی های ویدئویی EA SPORTS با قراردادی 3 ساله به عنوان شریک رسمی بازی ویدئویی FIFA 17 با این غول ایتالیایی همکاری خواهد کرد. هواداران یوونتوس از اسکن سه بعدی چهره های بروز و جدید ستارگانی چون بوفون، پوگبا، دیبالا و کیلینی در سری جدید این بازی لذت خواهند برد. همچنین ورزشگاه خانگی قهرمان ایتالیا با دقت بسیار بیشتری در بازی مدل سازی و بازسازی شده است تا هواداران بتوانند از بازی در ورزشگاه یوونتوس احساس هیجان بیشتری کنند.

 

 

 

یکی از محبوب ترین و پر تقاضا ترین شادی های پس به ثمر رسیدن گل، رقص DAB می باشد که در نسخه 17 بازی FIFA، پل پوگبا و پائولو دیبالا پدیده ها یوونتوس از این شادی پس از گل استفاده خواهند کرد.

 

 

همچنین در سری جدید این بازی ویدئویی، از موتور جدید گرافیکی Frostbite جهت پردازش های گرافیکی استفاده خوهد شد. این موتور گرافیکی پردازش هایی با جزئیات بسیار بیشتر و کیفیت بالاتر که تا به حال در هیچ یک از نسخه های پیشین این بازی استفاده نشده بود است را انجام می دهد.

 

 

همکاری کمپانی EA فقط به بازی ویدئویی ختم نخواهد شد و این کمپانی اهداف بازاریابی دیگری در طول فصل 2016/17 نیز دنبال می کند. مانند قرار دادن محل هایی مخصوص بازی (gamming pod) در ورزشگاه یوونتوس که پیش از شروع بازی و بین دو نیمه برای علاقه مندان در دسترس خواهد بود، میزبانی از رقابت بین هوادارن توسط کانال های دیجیتال یوونتوس و EA و همچنین انتخاب بازیکن ماه (MVP) از طریق سیستم اختصاصی رای گیری EA که به صورت ویژه توسط محتوای دیجیتال FIFA 17 حمایت می شود.

 

 

همچنین باشگاه پر افتخار یوونتوس نیز نقش بسیار پررنگی را در مارکتینگ بازی FIFA 17 در سراسر جهان خواهد داشت که حضور ویژه تیم یوونتوس در پیش نمایش ها و تبلیغات جهانی بازی FIFA 17 و پردازش های ویژه گرافیکی بازیکنان یوونتوس را شامل می شود.

 

 

این بازی از 29 سپتامبر 2016 منتشر خواهد. ویدئو اسکن 360 درجه ستارگان یوونتوس و پیش نمایش هایی بازی را می توانید اینجا به صورت HD مشاهده کنید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
علی دانشمند
علی دانشمند«طراح سایت»
ارتباط با نگارنده: